18 Ekim 2007 Perşembe

TARİHİMİZDEN DERS ALMALIYIZ-ek

“Tarihimizden Ders Almalıyız” başlıklı yazımızda kitabından alıntı yaptığım , Muhterem Cemil Hacıkamiloğlu için merhum demiştim,kusura bakmasınlar,eksik bilgi almışım. İstanbul’da ikamet ediyorlarmış.Kendisine sağlık ve afiyet dolu bir yaşam diliyorum. Ayrıca hürmetlerimi iletiyor,ellerinden öpüyor ve saygılarımı gönderiyorum. İlgilendiğim konularda daha derinlemesine araştırma yapmalı ve daha farklı kişilerden teyit ettirmeliymişim. Ders aldım umarım.
Bununla ilgili okuduklarımdan öğrendiklerimi şu şekilde toparladım. Mesleğimiz ne olursa olsun memur,esnaf,tüccar,çiftçi,doktor,mühendis,öğrenci,ev hanımı vb. onu en iyi şekilde yapmaya çalışmalıyız. Mesleğimizde kendimizi geliştirip yaptığımız işin altına imzamızı atmalı “bu iş böyle yapılır”demeliyiz..Şanlıurfa’mızın gelişmesi için bu konuda da kendimizi yenilememiz gerek . Hangisi olursa olsun mesleğimizde en başarılı olmaya çalışmalı bu konuda azami ölçüde inatçı olmalı,tekrarlardan bıkmamalıyız. Unutmayalım ki “Damlayan su taşı deler.Taşı delen suyun gücü değil, damlaların sürekliliğidir.”

Hiç yorum yok: